Aquest mes de juliol no realitzarem el Casal Artmusical donada la situació actual de COVID-19, però el curs vinent tornarem amb totes les ganes del món!

CASAL ARTMUSICAL

T’AGRADA CANTAR, BALLAR I INTERPRETAR?

ARTMUSICAL’22 és un casal musical d’estiu per conèixer el món del teatre musical i aprofundir en els seus coneixements.

Una experiència imprescindible per tots aquells que us agrada cantar, ballar i interpretar!

No es requereix cap nivell mínim ni experiència prèvia, només les ganes de passar-ho bé i d’aprendre!

El nostre professorat està format per professionals en actiu tant del món musical com de la dansa amb un gran interès per fomentar l’art de la música, la dansa i l’interpretació.

La finalitat d’aquest casal és: passar-ho bé, divertir-se, aprendre i formar-se en teatre musical, potenciant les habilitats i aptituds musicals així com reforçant els valors de: l’escolta, el compromís, la solidaritat, el lideratge, el respecte, la confiança, el treball en equip, …

Podreu viure el Casal ARTMUSICAL’20 per setmanes, quinzenes o viure’l sencer del 29 de juny al 24 de Juliol de dilluns a divendres de 9 a 17h. Dinar inclòs al Restaurant Casanovas on el Gerard Martí (professor de Master Chef Junior) us atendrà com a reis!

CADA SETMANA ENS ENDINSAREM EN UNA HISTÒRIA MUSICAL DIFERENT, OFERINT UNA REPRESENTACIÓ CADA DIVENDRES

Si tens entre 4 i 17 anys, i tens moltes ganes de viure aquesta experiència vine al Casal Artmusical’20.

Vine a gaudir de l’emocionant món del teatre musical!

PROFESSORAT

GERARD IBAÑEZ

Titulat com a intèrpret professional en teatre musical per l’escola Aules de Barcelona. Ha cursat cant líric al conservatori de Barcelona.

Coach Vocal del programa de televisió Oh Happy Day de TV3. Director musical, arranjador i pedagog de diverses agrupacions corals i centres musicals a Barcelona.

Director musical del Grup Vocal DEUDEVEU i SOUND SIX

NOELIA GÓMEZ

Diplomada en Magisteri Musical per la Universitat de Barcelona. S’ha graduat en teoria musical i també com a pianista, clarinetista i cantant per la ABRSM i la Trinity College of London.

Ha realitzat diversos cursos de formació Jacques-Dalcroze a l’Institut Llongueres i de Direcció Coral a l’ESMUC.

Actualment cantant del grup vocal UNA (antic grup SOUND SIX), professora a la Universitat de Barcelona i a l’escola Artmúsic.