ACTIVITATS

Audicions i concerts dins i fora l’escola

Durant el curs realitzem diferents concerts i audicions, alguns són oberts a les famílies, d’altres són interns, i en ocasions, són fora de l’escola.

Presentació d'instruments durant el curs

Durant el curs presentem a les classes de llenguatge musical els diferents instruments que es treballen a l’escola per tal de que els alumnes puguin conèixer millor les seves característiques així com també, descobrir un instrument nou per tocar.

Col·laboració amb el concurs Maria Canals

L’escola facilita als participants la possibilitat de poder practicar durant el concurs, ja que com molts d’ells són fóra de casa, no tenen piano per poder assajar durant la seva estança a Barcelona.

Participació habitual a les festes del barri

L’escola participa a les festes del barri de Sant Antoni, fent actuacions als diferents espais que es proporcionen.

Concert de Nadal per La Marató de TV3

Aquest any hem organitzat el Concert de Nadal per col·laborar amb la Marató de TV3. Va ser tot un èxit la participació dels alumnes i les famílies que ens van ajudar a aconseguir l’objectiu d’aquest acte: fer música per una bona causa!